Lehed

laupäev, 29. veebruar 2020

Kui palju maksab purk rebasekakat?



Tegi ära! Talv käis ikka korraks ära, nii tore!
Hommikul oli neliteist kraadi külma, eelmise õhtu udust oli saanud kõike kattev pitspesu, mis küll päikese piiluva pilgu ja tuule siivutute näppude koostoimel kiiresti pudedaks muutus, aga tühja sellest kaduvusest.



Ässitasin vahepeal tuttavaid, et läheks õige...
Ja kuna nad olid nõus, ei saanud hommikul hoolimata mind raskelt rabanud laiskusrabandusest neile ometi öelda, et minge õige...
No ja siis me läksimegi.
Minemise käigus avastasin, et mu sammulugeja loeb samme valesti, kilomeetritest rääkimata.  Kahtlustasin teda juba varemgi, aga et ta lausa veerandi korstnasse kirjutab tuli üsna ootamatult.
No ega masin ikka inimese tööd ära teha ei oska. Loll masin, paha-paha, mine nurka!
Aa, vastus pealkirjas olevale küsimusele on seitse eurot, kui ma ei eksi.
RMK Aegviidu looduskeskusest saab osta. Jänku, põdra, metssea või kelle iganes junne saab ka.
Mkm, ma ei ostnud, tänan küsimast!


6 kommentaari:

  1. Oo äge!
    Ma ka kaalusin tulemist, kuid seekord siiski mitte :)

    VastaKustuta
  2. No olgem ausad: ega see ei olnud sport, see oli ilusat talvepäeva krooniv jalutuskäik.
    Päeva tegid ilusamaks need pisikesed lapsed, kes ohkivast minust mööda tuhisesid ja veel finišis nagu patareidega jänesed ringi liduda jaksasid. Päeva muljet suutsid rikkuda vaid prouad, kes pirukajagamisel kotid kogu koduse suguvõsa jaoks täis toppisid nii, et hilisemad finišeerujad pirukast ilma jäid ning otse tõrvikurongkäigult saabunud inetu sõnumiga helkurvestiga mehike.

    Muig. Seekord tegin ma seda isegi ilma supita. Mul kippus Musta Täku Tallis supisabas pilt tasku minema - liiga palju inimesi ümber minu, liiga vähe õhku, seega pugesin kähku õueõhu kätte tagasi.

    VastaKustuta
  3. No täpselt - ma tahtsin seekord ikka naha märjaks saada ja läksin suusatama. Aga ma vabalt võin mõnikord tulla ka üritusele, mis ei ole sport!

    Kaunist kevadkuu algust siis :)

    VastaKustuta
  4. Muide, ka suusatades oleks saanud raja läbi teha, tegijaid oli, president sealhulgas.
    Tagantjäreletarkus muidugi....

    VastaKustuta
  5. Oo hmm.
    Võtame järgmiseks aastaks kavva siis.
    See on mis, Aegviidu - Jäneda - Aegviidu?

    Ma nüüd tahaks, et lumi sulaks ära, siis ma saaks järgmisel nädalavahetusel minna ja selle ringi rattaga ära teha.

    VastaKustuta
  6. Ametlikult ainult Aegviidu - Jäneda, kuid neid, kes Jänedalt tagasi Aegviitu läksid oli piisavalt.
    Ma ise kuulun nõrkade kilda.
    Tund kõndimist on mu jaoks tund eelmängu suremiseks.
    Huvitav, samas tund ujumist on parim puhkus.
    Peab see bassein nii kaugel olema....

    VastaKustuta