Lehed

laupäev, 20. aprill 2019

Arvustav





Hommikul tõusen ma üles.
Joon oma kohvi. Sagedamini on mu kohv hoopis tee. Olla midagi muud, kas või tee kohvi asemel on oluline.
Lähen tööle. Mitte, et ma väga tahaks, aga siiani on see üks põhilisi asju, mille eest raha antakse. Heakskiit ja raha, need on olulised.
Tulen koju ja
Teen
Midagi
Vajalikku.
Oh, kaugeltki mitte alati, alati lihtsalt ei jaksa. Enamasti kuuldakse "ei jaksa" asemel "ei viitsi".
See
Ei
Ole
Minu
Mure
Kuulake paremini
Ma tulen toime.
Mõnikord olen jultunud ja olen endaga rahul.
Hõõguv
Punane
Rahulolu
On
Karistatav
Kustkohast võtan ma häbematuse olla rahul? Endaga? Sest teised ei ole ju minuga rahul?
Kerge käeviipe või õpetliku tooniga torgatakse mu enesekindluse õhuloss visinal tühjaks.
Torgatakse mind ennast visinal tühjaks.
Ma olen jälle õõnes. Täiesti tühi, midagi ei ole mind seestpoolt toetamas ja see tunne on
Erakordselt
Kurb
Sest
Ma
Ei 
Saa
Kunagi
Piisavalt
Heaks
Mitte enne, kui ma muudan ennast või oma tegusid.
Mitte enne, kui ma olen keegi teine, mitte see, kes ma praegu olen.
Et olla piisavalt hea ei tohi ma olla mina.
Ja mis kõige hullem: ma teen sedasama teistele.
Tahate, et ma kiidan teid? Hakake kellekski teiseks. Alles siis, hinnang on antud, taipan käe suu peale lüüa.
Hilja
See köis ei katke vist kunagi.



6 kommentaari:

  1. (Ei, ma saan mõtete intellektuaalsest huvitavusest tegelt aru ju. Lihtsalt - vahel ei tundu midagi targemat olemas ollagi kui virtuaalne kallistus saata.)

    VastaKustuta
  2. Aitäh. Ma tean, et sa tead täpsemalt kui ma arvata oskan.
    Õnneks ulatusin selle looga teise südameni. See köis peab kusagil lõpema.
    Siiani ei oska endale seletada, miks neist asjust otse rääkimine nii raske on. Äkki seepärast, et siis ajab nutu peale...

    VastaKustuta
  3. Mina olen enda jaoks väga selgeks saanud, kust mul vaimne piir läheb - kus on see hetk, kus ma pean ütlema, et "pohhui need kodutööd" ja vahepeal mitu päeva ainult tööl käima ja õhtul ehk ainult tund aega õppima või mõne õhtu suisa vahele jätma. Ja see on okei, see on enesehoole, selle arvelt püsin vaimselt piisavalt terve, et järgmisel nädalal taas korralikke õpiõhtuid teha.

    Nii et võid ka otse "ei viitsi" öelda, tähendus on ju ikka sama - väärtustad ennast hetkel rohkem kui suvalist kohustust. Nii peabki.

    VastaKustuta
  4. Jep, Rents, nii teen minagi. Mõnikord tuleb kahjuks litakas suunast, kust oodata ei oska ja ma olen tegelikult ilge piripill :D

    VastaKustuta
  5. Aa, ja arusaam kodutöödest on inimeseti erinev. Kus mina kodutöödega lõpetan, seal mõni alles saab hoo sisse. Pahasti on siis, kui ootused minu suhtes ületavad minu vajaduste kausiserva mäekõrguselt.

    VastaKustuta