Lehed

pühapäev, 7. oktoober 2018

•°•°•




Kustutasin eelmise virina ära, kuidagi palju on seda kurtmist viimasel ajal siia saanud.
Ma ei ole umbluu- ega mingit muud usku, aga viimasel ajal kordub üks omapärane unenäomotiiv: rohelisest lõngast juustega traadist kondikavaga nukk, punastest kampsuninööpidest silmad peas ja suu unustatud tikkimata.  Vaikiv vaatleja.
Ma tean, et kunagi ta ütleb midagi, nägu lõheneb ja tekib suu, mis ütleb midagi, mis kõik oma kohale paneb.
Kindlasti ei kuule ma seda, sest sel hetkel ma ei maga....

Huvitav, ma isegi tunnen sõrmedes selle nuku lõnga karedust. Miks küll ta juuksed on karedamad kui ta ihu? Käed ja jalad on udejad ja kiisukarvased...

Proovin nüüd kauem vait olla.
Kuni suu näkku rebeneb.

8 kommentaari:

  1. Roheliste juustega...
    ..aga juuksed on mul pehmed. Ja suu ei püsi mõnikord üldse kinni. Vist ei ole mina.
    Pai!

    VastaKustuta
  2. Mis värvi rohelised juuksed tal on? Sambla või kurgi? Ja keha mis värvi?

    VastaKustuta
  3. Naljakas küsimus 😃 Juuksed un natuke alla õlgade kurgikoorekarva sirged pulgad (selliseid nähes isegi ei taibanud Lendava peale mõelda) ja silmad lepatriinupunased, nagu oleks tegu veneaegse värvifoto negatiiviga, kus need värvid on vahetuses.
    A kehal pole kindlat värvi. Siidjas unenäohall, ei sõrmi, ei varbaid.

    VastaKustuta
  4. Sa, Ritsik, tegid kunagi traadist daame? Su tehtuid see tumm lakoonilime kriipsujuku isegi ei meenuta.
    Aga ta on unes sõbralik.
    See on oluline.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mhm, mul hakkas kohe pilt jooksma ja mõtlesin, et teeks ühe. Sulle, kui tahad.

      Kustuta
  5. Aitäh, Ritsik, väga armas sinust, aga ei. Mul on käemälu, kuna ma mäletan unedest pihupesas nii selle nuku suurust, raskust kui tekstuuri väga täpselt, siis ei ole ükski teine nukk just SEE. Mõni asi peabki jääma mällu ja ei tohi reaalsuseks saada.
    Muig...
    Enamik mu "asju" on peas. Tead kui mugav, ei pea üldse tolmu pühkima?

    VastaKustuta
  6. Sa ise oled enda kõige karmim kohtumõistja.
    Viska oma superego lumepalliga, kas ta saab vait ükskord.

    VastaKustuta
  7. Kuna külma pole, siis lumepall peab ootama...

    VastaKustuta