Lehed

reede, 3. veebruar 2023

Teen nägu, nagu...



Ma olen keset olukorda, kus suur hulk inimesi, kelle töö sõltub organisatsiooni sisevõrgust on oma töövahendist ilma jäänud. Ajutiselt muidugi, ei midagi igavest nagu alati. 
Ekstraverdid suhtlevad teistega. SUHTLEVAD. Räägivad juttu, käivad ringi, naeratavad ja vaatavad silma. 
Introverdid teevad näo, nagu oleks neil mingi oma arvutis olev dokument täita või mingi tähtis telefonikõne pooleli. 
Ma ei ole kõnede imiteerimises eriti osav, ma kirjutan. Kõrvaklapid kõrvas, puhkava mõrra nägu ees. Juba on neid, kes mu toast läbi käivad, vaatavad, et “sa oled hõivatud?” ja kaovad, head inimesed. 

***

Hakkasin natuke remonti tegema, pigem pole see remont vaid hügieeni küsimus – lagi, seinad, aknad-uksed. 
Pühapäeval olin enda arust väga tubli. 
Esmaspäeval olin tubli. 
Teispäeval ma vähemalt proovisin. 
Neljapäeval… äh. 

Miks keegi mulle poes ei öelnud, et paarikümne ruutsentimeetrise seinadefekti katmiseks ei ole vaja kolme liitrit pahtlit? See on üks rumalamaid oste, mida viimasel ajal teinud olen. 
Ehk on  kellelgi teisel vaja. 
Keegi?
Kui pole, hakkan seda igapäevases kosmeetikas kasutama. 
Kas ma olen juba maininud, et mu kosmeetikakott (jaa, mul on seline!) oli lõpuks nii räbal, et võtsin end kokku ja viskasin selle minema? 
Nüüd on mu kaunistusvahendid kotis sildiga “autoapteek”. 
Oli ka viimane aeg asju oma õigete nimedega nimetada.












9 kommentaari:

  1. Autoapteek!😄 Remondi asjus võin vabalt konsulteerida, eriti kodus olen pahtlite teemas🙂

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan konsutatsiooni pakkumise eest, mul on sein juba soovitud siledusega. Nüüd käin ja hindan teisi pindu pilguga "pisut pahtlit äkki?"

      Kustuta
  2. Vaimukas, ma sain kohe naerda.

    VastaKustuta
  3. Ma olen suur inimeste eraldus nuhkida ja seetõttu tean, et Sul on maja. Nyyd tean ka seda, et maja seinas oli ebatasasusi. Analoogi põhjal pakun, et kindlasti, kindlasti on kuskil veel.
    Kui muidu asjakohast kotti harjumatu reklaamteksti tõttu kasutada ei taha, siis suure ihnuri ja ökonatsina soovitan Humana kaltsupoode, nende kodukal humanae.ee on võimalik vaadata, kas soovid uut kaupa uurida või tyhjendusmyygi valikuga tutvuda. Mul endal on 100 põhjust MITTE uusi asju osta ja minu kandis Humana2-le konkurente polegi, aga see selleks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vabandust, autokorrekti tuleb korrektida. Esimeses lauses peab olema "inimeste eraelus nuhkija"

      Kustuta
    2. Ei-ei, see koti valik on taotluslik, ma armastan võllanalja ka enda arvelt.
      Mis pahteldamisse puutub, siis ma tegelikult lihtsalt ei viitsi. Las olla ebatasasusi, las põrandalaudadel olla vahed (ok, see mulle väga ei meeldi siiski), seinad pole selles majas sirged olnudki .
      Pahtli jätan poja kasutada, kui tema tahab, siis pahteldagu nii, et läigib. 😁

      Kustuta
    3. A muidu hästi hea ja mitte liiga suur kott on, töölkäimaridiküli sisse just paras toppida. Teatri jaoks on teised märsid.

      Kustuta
    4. Ma just mõtlesin ennist ridikülina kasutamise peale:) Läheme emandaga märtsis Endlasse esikale, peaks soovitama:)

      Kustuta
  4. Appikene, nii hea naermine päeva hakatuseks - "autoapteek eraisikutele" kosmeetikakotina. Sina ikka oskad... :)

    VastaKustuta