Lehed

pühapäev, 3. juuli 2016

Kuidas naised mõtlevad


***
Kas anda kõrvakiil või kirglik suudlus,
su keha vastu liibuda või minna?
On raev see, millest elus tunnen puudust
või armastada tahan täiel rinnal?
Ei tea. Mu valiku teeb raskeks mõte,
et elu pole algamas vaid läbi.
Peast enam lahkuda ei suuda tõde,
et kumbki valik jätab mulle häbi.
Vaid loll ei näe, et üleküpsend naine
nii armus kui ka raevus silmariivav.
Mu noore hinge läbipaistvad tiivad
on viinud elu kare liivalaine.
Neist jäänud köndid peidan enda sisse.
Kirg, kivi kaelas, upub allikasse.

***
Mõõk meie vahel sängis on tead, milleks?
Tead. Pole sulle seda öelda vaja.
pilk üle mõõga heidetuna hellaks
nülib hinge. Kirg terase pealt kajab.
Me sõrmed hiilivad kuid saabli läiget
nad kartes tarduvad nii täpselt piiril,
et hetkeks tundub - saimegi me haiget
ning üle nägude käib vari viril
Ah, kes küll ütleks et see tera kiiskav
On kujutlus, ta polegi nii lõikav
et piisaks sellest kui üks valjult hõikab
JAA. Meist ei ühte ainsat punast piiska
saaks ohvriks, teras samas vajuks põrmuks
me sõrmed põrmu kohal üheks põimuks...

***
Verandal lahti lõikasin arbuusi.
Sa naeratasid esmakordselt elus.
Ma tardusin ja vaatasin su huuli,
neilt lugesin et polnudki sul valus.
Suur nuga peos ...ma panin selle maha.
Su põsist võtsin kinni kahe käega
kui tahtnuks võtta tagasi kõik paha
ja tehtud tegu korvata hea väega.
Mis rumal soov see oli, kummaline,
nii lihtsalt kaevasin end sinu naeru
sisse. Suu oli magus, lummav paeluv...
Ei olnud pikk me ühesolemine.
Ma tõusin, sina maha jäid must sinna.
Paar paljast kesta... kuhu on neil minna...

***
Et sinust aru saada - sõnaraamat
Mask keevitajalt talumaks su sära
Ma mõistan- olen vääritu ja kaabak’
Kui hingan sulle antud õhku ära
Pind, mida puudutab su jalg on püha
Sa piinled stiilselt nagu suured märtrid
Su pisar ravib vähki, leetreid, köha
Ja sellepärast parimat vaid väärid
Ma tean ja tunnistan su kõrget seisust
Sa lubad pühapaistelt tolmu võtta
Kui vaja, patju kohendama tõttan...
Üks küsimus vaid painab , rumal minust
Ei mõista- sina, puhas, valges kestas...
Miks puudutades sind end tahaks pesta?

***
Lisamärkus:.
Honi soit qui mal y pense.
Esitamise järjekord erineb nende ...asjade... tekkimise järjekorrast ja küsimusele, kas see "olen mina", vastan, et muna äratundmiseks ei pea olema kana.
*

6 kommentaari:

  1. Khm....sinna lähevad lõpuks kõik mu lood...
    Tegelikult ei saa ma aru, millest räägid :D

    VastaKustuta
  2. Aastakest 12...13 tagasi oli selline avaldamispuuetega tegelaste lehekülg. Kõik, mis sinna saatsid avaldati ja hinnati igati respektaablilt!:P
    Väga lõbus oli, kahjuks läks see koos arhiiviga mingil põhjusel hingusele, loeks veel isegi takkajärgi:)

    VastaKustuta
  3. Ma vahepeal guugeldasin ja leidsin selle lehe laiba.
    Ausalt öelda sain juba oma edevuse eest korra sellise (me avaldame teie lood, te saite "peaegu auhinna"... ja seejärel haudvaikus) laksu, et vaevalt ma enam kusagil uuesti katsetan.

    VastaKustuta
  4. See lugu http://naistekas.delfi.ee/archive/still-got-the-blues-for-you?id=7206208 on Kloaagis ka käinud ja seondub su teksti pealkirjaga. Igatahes aastal 2004 mõtles Vassilissa sedamoodi:P

    VastaKustuta
  5. Midagi sarnast on tõesti, huvitav...
    Mis omakorda tuletas mulle meelde, et mul on üks Vassilissa loole sarnanev asi, pisut teise meeleoluga, kuid midagi on neis ühist. Panen selle võrdluseks siia.

    PS: mina ei ole Vassilissa :D

    VastaKustuta