Lehed

esmaspäev, 20. juuni 2022

Pööripäevaaegne

 


Imelik. 

Ükskõik milline aasta minevikust, ka hiljutisest keerulisest ajast näib olevat olnud hea.

Oleks ma siis teadnud, et see on hea aasta.

Aga mis siis, kui ka praegu on tegelikult hea aasta, ma lihtsalt ei tea seda veel?

***

Mitu kuud olen hommikuti uudiseid avades lootnud, et naabritel on põhjust "Luikede järve" vaadata. Ikka veel ei midagi.

***

Kana otsustas lapsed hankida. Noor ja loll alles, kes siis sõja ajal lapsi saab. Protsess on siiski käimas, mõned nädalad veel, siis on näha, kas sai hakkama. Noor (tulevane) isa on veidi kurjaks läinud ja noor (tulevane) ema kolgib nokaga, kui uudishimulik olen.  


















2 kommentaari:

  1. Mul tuli ka paar mõtet seoses kanandusega:
    -emakana silm on munarebu värvi
    -"Kanade järv"

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mõtle kui romantiliseks seda ajada saaks: "emakana (kanaema?" silmade põhjatuses helgib tulevasi tibusid hellitava muna kuldne värv..."
      Kanad sääri loopimas, kukk taustal lesginkapoose näitamas.
      Seda kõike juhul, kui neist munadest tõesti midagi enamat kui mädamuna koorub.

      Kustuta