Lehed

pühapäev, 7. juuli 2019

Itk ja hammaste kirin



Minu poolt oleks must kukk ja keeduvorstiga võileib tee peale kaasa, sinu poolt transport, sihtkohaks Muhumaal Tihuse - Mardi kandis asuv seitsme tee rist, aeg viieteistkümnes august 2019, neljapäevane täiskuuöö? Kas keegi on  nõus? Ükskõik kes, klõbistagu või kapju?
Devin Townsend (jep, alguses kirjutasin nime vigaselt),  Jinjer (ai, see on ju kohe-kohe)...ma rohkem ei julge vaadatagi, kes veel kusagil läheduses sel aastal virvendavad. Rääkimata baltikumis toimuvast. Ja teater, pagan, teater ju ka!
Paeb ikka sukale silmaaugud sisse lõikama ja....
Kuigi elusalt esinevat Jinjerit ma ilmselt siiski kuulama ei läheks. Turvalisuse huvides, selles publikus oleksin selgelt ülejoostav vähemus.

9 kommentaari:

  1. No nüüd ilutseb siin puuladvas kõige selle tobeda nimeveaga, mille ma tegelikult juba ammu ehmunult ära parandasin...on siis vaja:-(

    VastaKustuta
  2. Avastasin posti pealt Katie Melua kontserdi kuulutuse. Teen nägu, et üldse ei huvita.

    VastaKustuta
  3. Ma teen näo, et ma ei lugenud seda kommentaari.

    VastaKustuta
  4. Metallica kontserdil - oled platsis?

    VastaKustuta
  5. Ei ole, liiga väsitav aeg on olnud. Ma ilmselt magaksin keset platsi.


    VastaKustuta
  6. Ja loomulikult paluks ülevaadet toimunud kontserdist!

    VastaKustuta
  7. MINA seal ei käinud, korjasin samal ajal (umbes) murakaid (Kõrvemaa Linajärvest lääne pool) ja käisin mingis lombis ujumas.

    VastaKustuta
  8. marcal on imeline "Metallica" ülevaade :)

    VastaKustuta