Lehed

esmaspäev, 4. september 2017

Täiskuueelne aeg, hullud on lahti




Täiskuu hakkab vist lähenema?
Leidsin täna oma postkastist kirjakese :"Kas sa oled surnud?"
 Võttis kohe mõtlema...vist ei ole? Aga mine võta kinni, äkki siski olen, keegi pole seda mulle lihtsalt julgenud öelda.
Kui näpud küljest kukkuma hakkavad (lubati sooja nädalat, see peaks ruttu toimima), siis tean täpsemalt.
Kiri oligi niisugune lakooniline, olin veel kasinama sõnaga ja jätsin sellele vastamata. Las küsija nüüd nuputab.

Sügis on käes. Õunte südamed tuksuvad ja pohlade punane veri muudab mättad suve mõrvapaigaks.
Oligi nigel suvi. Paar tedretäppi ta põskedel jäävad õnneks heas mõttes meelde.

Peaks elama hakkama. Jälle. Muidu pärast enam ei viitsigi,  vedelen ja korrutan peas mantrat "tehtagu!" Siis pole enam vaja küsida "Kas sa oled surnud?", siis võib tolle lause taha hüüumärgi lajatada. Vabalt.

Muuseas, varsti tuleb talv. Määrige suusad ära!
Homme hakkan elama.
Praegu..praegu justkui köhin häält uuesti lahti.
Kannatage ära. Või ärge kannatage, valik on teie.





5 kommentaari:

  1. Tead, selle ma saan Sulle ära seletada. Perekoolis oli teema blogijatest, kus loeti ette mõned blogid ja öeldi lõpuks, et kaks nende kirjutajatest on nüüd surnud... aga ma ei ütle, millised. Sina olid ka nende seas. Aga hea, et sa siiski elad.

    VastaKustuta
  2. Andis otsida, aga leidsin nüüd üles.
    Rumal, et nii mitmete blogijate elu kohta vihjeid on antud, hea vähemalt, et perekooli raisako...kägude ette pole rohkem infot loobitud. Muhulgas seletab see avastus ka viimaste päevade eriti veidrat liiklust mu blogis.
    Sellist haiget uudishimu on päris ebameeldiv pealt näha.

    VastaKustuta
  3. tekitasid siira uudishimu. mine või kolmandat korda perekooli lugema. nii võib lausa harjumus välja kujuneda:)

    nende veidruste (haige uudishimu) kohta teatas mul vanaema tavaliselt, et ju siis on inimestel liiga hea elu ja palju vaba aega:)

    savi neist. las koerad hauguvad. karavan läheb edasi.

    VastaKustuta
  4. Nyyd on minu uudishimu perekooli avastamise kohta liiga suur...lähen siis vist kaen selle koha yle😉

    VastaKustuta
  5. Kas on mõtet köhida häält lahti - kohalikud valimised on tulekul - sääl saad köha tasuta ära anda, hääl jääb sedaviisi alles

    VastaKustuta