tag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post3268306043346467869..comments2024-03-26T20:07:50.146+02:00Comments on halleluuja, kevad tuleb ikkagi.: Jälle pole ma rahulKaamoshttp://www.blogger.com/profile/06171456822816847590noreply@blogger.comBlogger14125tag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-60778171092327680422018-09-20T14:21:08.124+03:002018-09-20T14:21:08.124+03:00Kui sa oled selle pirni asendanud, siis anna teada...Kui sa oled selle pirni asendanud, siis anna teada, kus sa elad, ma tulen ja saboteerin sul miskit muud koduelektroonilist juppi, muidu istud seal... niisama oma pirni valgel. Morgiehttps://www.blogger.com/profile/06152047760271786321noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-54215059966462736682018-09-20T14:20:20.363+03:002018-09-20T14:20:20.363+03:00hea, kui selleks põhjus tekib, onju?hea, kui selleks põhjus tekib, onju?Morgiehttps://www.blogger.com/profile/06152047760271786321noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-52813953811189200482018-09-16T21:59:27.377+03:002018-09-16T21:59:27.377+03:00Uurisin kojutellimise varianti kunagi - lähim post...Uurisin kojutellimise varianti kunagi - lähim postiautomaat on 13 km kodust eemal, õnneks töölkäima tee peal.<br />Ah, pekki, vahel tahaks oma võsa vahelt välja ju ka. Ega mul nakkuhaigust pole, et linna ei lubata.Kaamoshttps://www.blogger.com/profile/06171456822816847590noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-3417686611504673972018-09-16T20:22:35.519+03:002018-09-16T20:22:35.519+03:00See ruumike on mul majas sees ja otsmikulambiga va...See ruumike on mul majas sees ja otsmikulambiga vanni minna oleks kahtlemata eksootiline, kuid ebapraktiline. <br />Homme toon pirni ära, nüüd tean, et oomipoes on see olemas (kole kiire elu on vaheldunud masendavalt laisaga....), seniks kasutan seinakontakti pistetavat ripplampi (disainer "isetegin").<br />Päevad on veel valged, november on alles teel. Kaamoshttps://www.blogger.com/profile/06171456822816847590noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-24346157257585402012018-09-16T12:49:12.530+03:002018-09-16T12:49:12.530+03:00A siis istudki pimedas praegu?
Viimati ma nägin pä...A siis istudki pimedas praegu?<br />Viimati ma nägin päris andekaid taskulaternaid K-rautas, selliseid, et kui tahad, näitad otsast valgust ja kui tahad, siis külje pealt ja paned selle kenasti püsti seisma, ei pea käes hoidma. Ju oli mingi riputuskonks ka küljes. Millal need seinalambid veel välja mõeldi? <br /><br />Otsmikuambid on ka lahedad asjad.<br />Aga pirne ja torusidki müüakse näiteks ka Prismas. Või kui sa oma toru õiget nimetust tead, peaks selle ka neti kaudu tellida saama. <br /><br />https://www.oomipood.ee/article/63_lambipirnide_tuubidMorgiehttps://www.blogger.com/profile/06152047760271786321noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-3230308554123266082018-09-10T22:34:10.764+03:002018-09-10T22:34:10.764+03:00Olgem normaalsed kus kohast need teenindajad võet...Olgem normaalsed kus kohast need teenindajad võetakse ma ei kujutaks sellist poodi kus iga ostja jaoks kohe kloonitakse teenindaja. Kindlasti teenindaja surfas nutiseadmes pornolehtel ja fb 100% kindel. Ja kui sa nii kaugel tsivilisatsioonist elad, siis net ju aitab toksi lambikese numbrikesed netiavarusse ja otsi osta telli oota. Kaamos peabki pahur olema. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-88366051856397283422018-09-10T21:33:13.048+03:002018-09-10T21:33:13.048+03:00Mul veab. Lähimad Selverid, Maximad, Prismad - min...Mul veab. Lähimad Selverid, Maximad, Prismad - mine millisesse tahad, 40 kilomeetrit kolmes suunas. <br />Lähen, lähen ma jee.<br /><br /><br />Haha, seda "meil on kliendipäevad!" lauset võiks lausa sloganina kasutada. <br />"Täna peenraha tagasi ei anta, meil on kliendipäevad!", "Täna arbuuse ei poolita, meil on..."<br />Kusjuures kliendipäevadel (mammut või taks või misiganes ale see on) teenindajatele abijõude vist juurde ei palgata, mõni ime, et õhtuti saab letist tasuta ajuvabasid põhjendusi. Ülekuumenemine.Kaamoshttps://www.blogger.com/profile/06171456822816847590noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-52176367323662568532018-09-10T21:14:39.720+03:002018-09-10T21:14:39.720+03:00Jaa, noo, teenindaja on siinkohal vaid liides ette...Jaa, noo, teenindaja on siinkohal vaid liides ettevõtte ja kliendi vahel, tagasiside oleks mõeldud ikka ettevõtte v asutuse käitumist muutma. <br /><br />Kusjuures vana tõde, et eriti tuleb poest eemale hoida, kui seal on mingid allahindlused või asjad. Kõik on 10% odavam, aga kust seda urrima asja leida, mida sul vaja on? <br /><br />Meenub kodune Selver, kes korraldas kliendipäevi ("mammuti päevad" vms nime all). Jõuan poodi, õhtu hilja, tühjus, riiulitel ja nende vahel. Ostan jupi vorsti ja palun ära viilutada, mispeale proua leti tagant kuulutab uhkelt - just uhkelt: "me täna ei pea seda teile viilutama, sest meil on KLIENDIPÄEVAD!"Kaurhttps://www.blogger.com/profile/12804631573255124249noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-90472979562163858552018-09-10T19:46:23.576+03:002018-09-10T19:46:23.576+03:00Klienditeenindajaga suhtlemisel ma päris ebaviisak...Klienditeenindajaga suhtlemisel ma päris ebaviisakas olla ei oska, sõimata ammugi mitte. Üks hea sõber ütleb töötaja motivatsiooni olemasolu või puuduse kohta alati: "Maksad banaanides, saad ahvi". Teenindaja on enamasti siiski just nii vilets kui palgamaksja tal olla laseb, kliendi ebaviisakus ei muuda teda paremaks.<br /><br />Tampoonide anekdoodist - ebameeldiva kliendikogemuse pärast ma tsementi sealt poest<br />ei ostnud. See raha jäi teise poodi (kus vajaminevat lambipirni paraku samuti ei olnud). Mitte, et need mõned kotid oleksid poepidajast miljonäri teinud....Kaamoshttps://www.blogger.com/profile/06171456822816847590noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-15339109792303588782018-09-10T19:22:25.219+03:002018-09-10T19:22:25.219+03:00Aga konkreetselt sinu juhtum, vbl on tõde tõdemuse...Aga konkreetselt sinu juhtum, vbl on tõde tõdemuses, et sa ei ole klient. Ehk ei tule selle ABC kasum juhuslikust sisseastujast, kes tahab ühte pirni? Ma olen ise ehituspoodides samamoodi hämmingus olnud ja mõelnud, et miks nii.. Aga kuipaljukest ma seal ostan siis? <br /><br />Muidugi võiks oletada, et kui klient sai pirni, siis tuleb homme samast kohast muruniidukit või uue sauna materjali ostma. Tampoonide anekdoot noh. Aga meie ehituspoodide bossid pole seda vist kuulnud. Kaurhttps://www.blogger.com/profile/12804631573255124249noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-19211801366547871062018-09-10T18:47:22.633+03:002018-09-10T18:47:22.633+03:00Mhmh.
On ettevõtted, kelle äriplaanis on sees sitt...Mhmh.<br />On ettevõtted, kelle äriplaanis on sees sitt klienditeenindus. Ja arvestus, et eesliin / inimene saab regulaarselt peksa. Sest esimene klient lepib, teine, .., aga sajas ei lepi ja sõimab teenindaja läbi. Kahesajas, jne, samuti. Kui on 1000 klienti päevas, saab teenindaja 10x päevas sõimata. Äri omanik või protsessi juht on selle läbi arvutanud ja leidnud, et see on okei, nii peabki olema ja on kõige kasulikum.<br /><br />Ma siis kunagi ei tea, kas peaks sõimama või ei. Inimlik oleks jääda viisakaks. Teenindaja on ka inimene! Tema pole ju süüdi, et kord on selline, et pirni pole, et "seadus nõuab" idiootsust, jne. Ma peaks talle kaasa tundma ja naeratama, mitte oma meelepaha talle kaela kallama!<br /><br />Majanduslikult mõeldes aga just PEAKS sõimama. Sest iga süsteem vajab tagasisidet. Kui keegi ei sõima, siis nii jääbki. Aga kui iga sajanda kliendi asemel sõimab iga kümnes, siis lõpuks saab ettevõtte mõõt täis ja ta ehk muudab jabura töökorralduse ära või ostab rohkem pirne või misiganes. <br /><br />Pean tunnistama, et viimastel kordadel (Elion, Qvalitas) jäin viisakaks. Ehkki ettevõte ON PINGUTANUD, et mul oleks halb ja frone-line teenindajal kah. <br /><br />Kuidas käitute teie?Kaurhttps://www.blogger.com/profile/12804631573255124249noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-35648270408669773722018-09-09T22:40:48.197+03:002018-09-09T22:40:48.197+03:00Kui teenindaja poleks tulnud, siis poleks Kaamos t...Kui teenindaja poleks tulnud, siis poleks Kaamos teada saanud, et poes polegi tema pirni. Jälle valed mõtted, vale koht valed teenindajad, oh jummal miks piinad Kaamost ja ei anna talle seda pirni. Täitsa robotnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-30216069762984190352018-09-09T20:54:43.099+03:002018-09-09T20:54:43.099+03:00Nonii, hakkame koguma kogemusi uue kogumiku tarvis...Nonii, hakkame koguma kogemusi uue kogumiku tarvis! Mina alustasin, Kaamos jätkab. Punased vestid on minu teada Bauhausis?:D<br />Pange aga kirja, kodanikud remondihuvilised!konn, lendav konnhttps://www.blogger.com/profile/16730617779052512435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8633439908648675781.post-60965533931737014762018-09-09T20:21:32.456+03:002018-09-09T20:21:32.456+03:00Pahad uudised enne.
Kaamos peeruvalgel
oma tillema...Pahad uudised enne.<br />Kaamos peeruvalgel<br />oma tillemas ruumis<br />kustunud lampkastile<br />valgustust otsimas,<br />ei ole vääriline<br />meie 100 aastale,<br />peeruvalgel...<br /><br />/noored käivad vanavanemate<br />mugavusruumides väga hea meelega,<br />sest see on äge - näitad nutiga valgust<br />ja filmid mis kõik tuleb ja kuhu läheb../<br /><br />Ühinen Kaamose frustratsiooniga,<br />pimedus ei ole enam mugavus tänapäeval.<br /><br />/olgu nende poistetega selles SUURES poes,<br />ehk teenindajatega, kuidas on, aga roti<br />fikseerivad nad kohe uksel/<br /><br />Head uudised ka lõpuks!<br />Kõik saavad jälle lambist soove jätta<br />Jõuluvanale ja Rudofile nagu igal aastal!<br />See aeg on jälle käes!<br />henzenhttps://www.blogger.com/profile/04696621927345749195noreply@blogger.com