Lehed

reede, 4. mai 2018

Unenäost ja muudest ilmaimedest




Unenägude seletamine kuluks nüüd marjaks ära.
Unenäo algus oli optimistlik ja erakordselt meeldiv:  ma andsin tööl lahkumisavalduse ja tundsin end kui õhvake varakevadisel karjalaskepäeval.
Edasi kiskus vasakule: mul oli uus töökoht täiesti ootel. Popsukeeramisspetsialist, puru kausis ja igal pool laiali, paberid kuhjas ja pisut "eelvolditud".  Magades oli kõik kõige paremas korras, lihtsalt ärgates tundus mu rahulolu veidi raamidest väljatolgendavana. Siiani paneb unenäo meenutamine mind "ma ei tea midagi"-näoga lakke vaatama ja vilistama....

***
Kohaliku toidupoe ees oli täna õhtul korraga kaks asja: esiteks soe ja teiseks paar tikkontsaga saapaid jalgrattatoe peal.  Justkui oleks soojus nõnda mõjunud, et saabaste omanik otsustas kohe nüüd ja selles punktis suve alustada.

***

Ma sain täna paberi, millel muu teksti hulgas, mis kirjeldas mind kui patsienti, sisaldub lause "Patsient on täiesti adekvaatne ja hästi orienteeritud".
Ma arvan, et raamin selle paberi ära ja panen kuhugi nähtavale kohake. No nii ilus tekst, onju?


8 kommentaari:

  1. Nii äge väljend - "raamidest väljatolgenduv rahulolu". Sellest saaks luuletuse või miskit :)

    VastaKustuta
  2. sain analoogilise paberi, kus oli kirjas, et ma olen "iseseisev kontaktne adekvaatne". kohe tore, kui keegi küsib, on tõend ette näidata.

    VastaKustuta
  3. Unenäöd ja uumor on nii suur võim,
    et nende lahus hoidmine on tähtis,
    ehk mingid raamid on vajalikud.

    Laialivalgumine nendest raamidest
    tähendab kohe hoiatust suurfirmas,
    absurdimeel, sarkasm, iroonia, huumor,
    kõik see, ei ole lubatud meie mailivahetuses.

    Blogiruum kipub ka juba SUURfirmaks kätte,
    sõnavabadus on all vasakus nurgas üks lammas,
    pildil domineerib korrektne ja tasapaks EBA.

    VastaKustuta
  4. Mina seda ainet ei ole paberisse keeranud, mida sina tarbid....

    VastaKustuta
  5. Mul algab iga hommik valge A4 paberiga...
    Mõtlesin, ja isegi ostsin Minister 2018...
    kalendri, aga, veri ihkab ikka puhast paberit
    kuhu ma ise jooned joonin ja päeva sündmused kõik
    oma käega endale arusaadavate konksudega kirja panen.

    VastaKustuta
  6. Virtuaalmaailma eelne blogi😁

    VastaKustuta
  7. Sa võiksid ennast printeriga ühendada ja unenäod väija printida lasta, ei sa ei pea neid meelespidama ja kirjutama, jumalatore kui iga uus mõte saaka kohe füüsilse väljundi.

    VastaKustuta
  8. Ahh, ma manasin seda paberivaba kontori mantrat
    juba alates 90ndate aastate lõpust, aga reaalsus
    on see, et üha rohkem ja üha paremaid printereid
    ostetakse firmade kontoritesse.

    Miks inimesed armastavad kõik kohe välja printida?
    See on mulle ka arusaamatu, aga inimesed armastavad
    näha suvalist läbu paberil, see annab juskui kaalu.

    Peamine põhjus, miks paberivaba kontor on utoopia,
    on ülla-ülla Internet, miks füüsiline printer ei sure.
    See kolakas firmas ei ole enam ammu ainult A4 printer.

    Ta on võrgus, ta teab mis seal toimub, ta prindib,
    aga ka salvestab selle ja saadab sinna kuhu vaja.
    Ta on nuhk teie firmas, mille ise olete soetanud.

    VastaKustuta