Lehed

laupäev, 30. september 2017

Ei_vali_sind_mees




Heh, valimised tulemas, juba on näha.

"Teised lubavad, meiega tegeletakse"
"Bensiin osta ise, tuld anname meie"
"Isamaaline jõuk kogu eestis!"
"Õige pöörased!"
"Mu linn vajab sind!"
Vabandust, lihtsalt ei suutnud vastu panna,  olen loosungite vastu törts allergiline.

Kui ma valin riigikogu, siis valin ma maailmavaadet.
Kui ma valin kohalikke juhte, siis valin ma inimest, keda tean olevat huvitatud kohaliku elu edendamisest.
Aga kui kohaliku elu edendamise eest seisja on pugenud samasse tikutoosi mulle kõige eemaletõukavama maailmavaatega erakonnaga, siis ma isegi ei kaalu teda kui kandidaati.

Pähklid on maiustus, millest ma ei suuda ära öelda. Välja arvatud juhul, kui nad on kukkunud kuhugi...no näiteks kemmergu lampkasti.



18 kommentaari:

  1. No kesse toksib aknale?
    Ei ole tihane, on vali-mind-mees...

    Beep Shop Boys, "Mull"

    VastaKustuta
  2. Jhušššt!
    Selle laulu lõpp on nii...orgastiline. Pisike säärekargajast peni lõpetas ja lahkus, ohver vaatab nõutult ringi - misasi see nüüd oli?
    Pardon my French!

    VastaKustuta
  3. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  4. See on juba naljakas. Tüütu, aga koomiline.

    VastaKustuta
  5. Sõda oleks vaja!
    Siis te raisad saaks aru!
    Kriiskas minu ema mulle järele kui ma
    oma raamatutega lõplikult kodust lahkusin.

    Kaamos tuli meelde oma halaga, et pole sädet,
    üks käsi olevat puudu, justkui tekstihalvatus,
    ja ise sätib samal ajal maamiini (tikutopsi) :D
    meie niigi plahvatusohtlikule valimismaastikule?

    Kui see on ajuhalvatus, siis meie Kaitsevägi vajab Sind!

    VastaKustuta
  6. Maamiin või asi, sama mõjuvõimas nagu too napaka kommentaari jätnu. Puss musta villa vahel.

    VastaKustuta
  7. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  8. Täiesti mõistan, miks VVN su kommentaare kustutab.

    VastaKustuta
  9. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  10. Emotsiooni, veel vähem mõistmist kui sellist ei saagi tekkida, kui kommentaar on absoluutselt arusaamatu. Rida juhuslikke sõnu, millest mõte on välja ununenud. Scrabble'i jaoks on teised kohad, ajad ja seltskonnad.


    VastaKustuta
  11. Aga niks sa ei maga? Sul oleks kui mingi paine peal, vajad ehk hoopis mingit abi?

    VastaKustuta
  12. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  13. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  14. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  15. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  16. Mu mõõt sai praegu täis.
    Sellest postitusest on saanud koht, mis tõmbab ligi inimesi, kes ei suuda oma mõtet arusaadavalt välja kirjutada ja nimetavad mittemõistjaid lollideks, nägemata omalt poolt ühtegi viga ja teisi inimesi, kes lihtsalt sõimavad.
    Minusse see ei puutu, tegemist on teie probleemiga, selge?

    VastaKustuta
  17. Kui see ei olnud maamiin,
    siis mis asi see siis oli?
    Lihtsalt annaalidesse panemiseks,
    et kuidas inimesed sõda tajuvad?

    VastaKustuta
  18. Hen Zen, tunnistan ausalt, et seda ma ei oodanud. Ka mitte seda, et mulle arusaamatu targutamine ning anonüümse poolemeelse sõim minust sellise vihase reaktsiooni välja katkuvad.
    Inimesed on täiesti ettearvamatud. Minagi olen inimene.

    VastaKustuta