Lehed

teisipäev, 18. juuli 2017

Pipar

Ma tõesti ei tea, mis värk mul kinoskäimisega on.
Lähiminevikus on mind kaks korda kinno kutsutud.
Ühel korral oli tegemist naabriga, keda vist ta oma naine tagant utsitas. "Oleme ometi seltskondlikumad, pakume viisakat ühistegevust..."
Einoh, see oli kahtlemata armas ja kohmakalt elegantne, loodan, et  mu "ei" väga tõrjuvalt ei kõlanud. No nad ei pidanudki teadma, kui valele hetkele see kutse sattus.

Teine kord oli kutsujaks mingi poetagune bocklane.
"Sa nüid vaba naene, kle, lähme kinnu?"
Oi, ja see šarmantne röötsakil asend vastu poeseina ning aimatav puusanõks ja silma tegemine. Viimane võis muidugi ka pohmakast tingitud tik olla.
See kõik oli nii ehmatav, et reageerisin täiesti ebaadekvaatselt.
"Mine perse!"

Oleks pidanud küsima, kas ta viib mind kinno ratta pakiraamil või käristab lausa bussipileti välja..
Brr. Ma ei tea õnneks tundmatu kavaleri nimegi. 

5 kommentaari:

  1. Esimene reaktsioon oli tõesti ebaadekvaatne! Filmihuviline küsib esmalt:
    "Mida vaatama?"
    Kui vastus ei rahulda, alles siis võib perse saata!
    :D

    VastaKustuta
  2. Kino on nagu kool, pead istuma oma tunnid,
    et kohustuslikku tänapäevast kunsti nautida.
    Õpetajat kuulda ei ole, tagarea tegevust küll.

    Samas, hea tekst/raamat, loed lõigu...
    ja paned raamatu kinni, sest värised mõnust...
    Keegi ei hirnu ega krõbista maisi selle taustaks.

    Bock on nagu õlu, aga kvaliteetõlu ja krõbeda hinnaga.
    Poe taga Bocki tegelikult ei jooda, sellega sa vahele jäid ;)
    Aga teada saime, et sina ilmselt kirjutasidki Lustile selle kirja?

    VastaKustuta
  3. Konn, lendav konn - meil on lähim kino neljakümne kilomeetri kaugusel, kui oled ennast sinna kohale viitsinud vedada, siis on sügavalt ükskõik, mis filmi vaadata. Täiesti uskumatu, mida kõike ma näinud olen....

    Hen Zen, ma õlledest ei tea tõesti suurt midagi, aga tundub, et poe taga juuakse kõikee, mis põleb ja kõike, millel kraadid sees on. No olgu, hapendatud märapiima ja Martell VSOP-d ehk mitte.
    Telekat ma ei vaata, filme on kinos hea vaadata. Mind ei sega miski, lähen filmi sisse ära ja enne tagasi ei tule kui tiitrid lippama hakkavad.

    VastaKustuta
  4. Äge, ma jäin isegi mõtlema,
    minna ellu, nagu kinno ja enne ei lahku,
    kui subtiitrid jooksevad...

    VastaKustuta
  5. Siiski ei. Oma elus peab olema vähemalt stsenarist, valgustaja ja produtsent ikka ise. Ei, näitleja, kellele mõni kileda häälega kamandaja läbi ruupori röögib, et "paremale, sa pidid vaatama paremale ja naeratama, pisarad on lubamatud! Meikar, tehke see tola korda!"....mõnes teises elus.

    VastaKustuta