Lehed

kolmapäev, 21. juuni 2017

Ongi





Oi seda edevust, oleks pood tühi olnud, oleks teinud säänse selfi, et....





Tegelikult olen ma legendaarselt sõnaosavale kaasautorile omal laisal moel võlgu ülevaate kirjanike kohtumisest lugejaga, kus me treenisime erinevaid müügitehnikaid ja käteväänamisreklaamvõtteid, millega ka kirjaoskamatud taigaelanikud oma šedöövrit ostma panna (disklaimer: käeulatuses olev lugeja oli vägagi kirjaoskaja ja pealekauba ründas meid esimesena, söötes meid oimetuks), kahjuks jäi programmi täispikkuses läbi tegemiseks aega napiks.
Lubadus:
Mõni teine homme hakkab tsunft uuesti tööle.

9 kommentaari:

  1. Igatahes ma eile tegin kohalikus raamatukogus selgeks, et seda raamatut on sinna ka vaja. Ja otsisin raamatukogutöötaja silma all arvutist välja, et just eile oli see raamat Apollosse müüki jõudnud :D

    VastaKustuta
  2. Mina hakkan täna lõpetama. Üle poole sai eile kohe ühe jutiga loetud. Kui ise raamatupoodi ei saa minna, siis head inimesed toovad koju kätte.
    Suured tänud ning libedat sulge ka edaspidiseks. Jään põnevusega järge ootama.

    VastaKustuta
  3. Kaamosele - see on valge vöödi välgatus:)

    VastaKustuta
  4. Mul ka raamat käes ja suured tänud autogrammide eest. Täitsa loetavad on, nii pühendused kui jutud ;) Natuke tuttavat ja üht-teist üllatavat. Aga autorite kollektiivile jaksu järgmise projekti teostamiseks! Ega siis ühe raamatuga kirjanduslukku jälge jätta saa.

    VastaKustuta
  5. Nüüd jääb vaid astuda Kirjanike Liidu liikmeks.

    VastaKustuta
  6. Aitäh kõigile! Naised, on ju, Armand on nagu naabrimees, see neist kahest, kes maikaväel puid lõhudes õlut ei joo?

    Lendav Konn, ma tean jah. Peaasi, et ei unustaks ennast PIKI musta triipu marssima
    Hundi Ulg...oeh, uumorimies oled...😂

    VastaKustuta
  7. https://www.rahvaraamat.ee/p/süda-teeb-kohati-muret/1006755/et?isbn=9789949581337#sthash.zBHDMhkO.dpbs


    Naa-nannnann-naanaa!

    VastaKustuta
  8. Mul on elu praegu erinevatel põhjustel veel natuke aega ooteseisundis.
    Pärast restarti võtame selle teema uuesti jutuks :)

    VastaKustuta