Lehed

reede, 19. august 2016

!

Suurepärane.
Mul on peas lammutamas luukere, kes tahab, et ma talle liha luie peale kasvataks. No nii kangesti tahab jutuks saada.
Tahab ja tahab.
Aga nüüd ei tööta mul ükski arvuti, muudkui toksin tahvlit, pikk-peeter õieli.
Nibelungide saagat juba keskmise sõrmega valmis ei toksi.
Kurat.


Eirake mu virisemisi. Mõnikord saab elu solgiämber natuke liiga täis ja siis pritsib...
Vabandust.

9 kommentaari:

  1. Ma eelmise jutu kohta, kus kommenteerida ei saa, annaks siin oma nägemuse eneseteostusest.
    Et siis eelkõige eneseteostus on endale meelepärasega tegelemine. Kui endale, siis seega ajahammas ka külge ei hakka. Eneseteostus ei peagi olema töö. Eneseteostus võib olla ka hobi. Sa ju kirjutad, kirjutamata olla ei saa. Sul on osav sõnaseadmisoskus ja nii andekad jutud, mida ma isegi kuhugi žanrisse esimese hooga liigitada ei oska. Sulle on varasemalt pakutud, et anna oma raamat välja. Anna oma raamat välja.
    Töö on raha teenimiseks, et hing eneseteostuse tarbeks sees hoida.
    Kas võib nii olla? Või...

    VastaKustuta
  2. Kuidas meid tulevikus mäletatakse?
    Minust saab enne lõplikut aja vee alla kadumist see esivanem, kes kolis perega linnast ära ja töötas väga-väga pikalt selles-ja-selles asutuses.
    Seda, mida ma muul ajal tegin, ei mäleta keegi, sest ka praegu ei tea sellest peaaegu mitte keegi.
    Raamat on hell teema. "Teiega võetakse hiljem kindlasti ühendust" ja sellele järgnev vaikus ning küsimusele mittevastamine on piisav põhjus edaspidi ennast mitte lolliks teha. Seda enam, et on paremaid, andekamaid, selliseid, kes ei karda. Nemad on TÕELISELT head.
    Niipalju sellest teemast.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ikka kirjuta, koputa ustele, helista, ära jäta. Mulle on kirjastajad ikka konkreetselt vastanud - tee kolmandiku lühemaks, sõna m**N asemel kasuta sünonüüme (vemb????):-D, "me andsime just välja Piibli lastele" jne., jne. Aga ega ma jäta. Lõppude-lõpuks võib ju ise ka kirjastada, see pole eriti kallis, aga turundus on teema, milleks on vaja hoobasid, mida minul pole.

      Kustuta
  3. Ei.
    Ma ei oska müüa. Ju ogi nii hea, las ma vingun lihtsalt tühja.

    Muide, kaheksa korda samas kommentaaris kasutada sõna "see" erinevaid vorme...ligi 10% sõnakordusi.
    Ma läksin vist pisut närvi :)

    VastaKustuta
  4. Praegu sain aru, et mu virin on nagu abipalve. Ärge saage valesti aru, see on lihtsalt virin, sooja õhu liigutamine.
    /luban edaspidi mitte nii palju vinguda/

    VastaKustuta
  5. Ma küll ei võtnud seda kui abipalvet. Võtsin kui võimalust tekitada arutelu. Keda siis jätaks külmaks eneseteostuse teema!!!
    Eks minagi tahaks endast tulevatele põlvedele jälge maha jätta, kuid ei oska, krt! :O Nokin siit ja nokin sealt, kuskilt andekuse terakest ei leia.
    Niiet vingu aga edasi, paneb minugi mõttekese liikuma. Ning kirjuta edasi, liiguta kiva, kes teab kus kivi all vähk peidus on. :)

    VastaKustuta
  6. Lendav Konn - jään põnevusega ootama, milla leiad paslikud sünonüümid ja koha lastepiibli ning kamasuutra vahele ning oi, kuidas ma siis loen!
    Sünonüümisõnastikus on eee...vastavale sõnale....tosin vastet, aga isegi mina tean teist sama palju veel. Kes neid sõnastikke küll koostavad..?

    Tyyp - sa leiad, mida tulevikku edasi kanda tasub. Leiad!

    VastaKustuta
  7. Jah? Ei! Jah! Ei? ...
    Su probleem on liitsõnades,
    kus üks sõna on sinu enda ja
    teine sinu teise sinu oma:
    eneseteostus
    mugavustsoon
    harjumuspärane
    samasugusesse
    töökohta
    silmapiiri
    perealbumist
    lehekülg
    ajahammas
    Need liitsõnad on sinu tekstist.
    Haiguste ravi eesti keeles:
    ma-olen-rahulik
    meele-rahu
    nende liitsõnade asemel
    sisenda endale kurguhäälega:
    mald
    mald
    mald
    ...

    VastaKustuta
  8. Meele-rahu on nõia-sõna mu võtme-hoidjalt.
    Kes maldab lugeda sõnu uksi avades?

    VastaKustuta